سس سویا کیکومن (سس سویای ژاپنی) 1 لیتری Kikkoman

371,250 تومان

سس سویا کیکومن Kikkoman

  • معروف به سس سویای ژاپنی

  • مرغوبترین نوع سس سویا
  • کشور تولید کننده: سنگاپور

موجود


تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: ,
توضیحات

بررسی ، مشاهده قیمت و خرید سس سویا کیکومن (سس سویای ژاپنی) 1 لیتری Kikkoman

سس سویا یا سویا سس نوعی چاشنی غذایی شور و تیره رنگ است که برای تهیه بسیاری از غذاهای آسیایی از آن استفاده می‌شود. از این سس که از دانه‌های سویا تهیه می‌شود، برای مزه‌دار کردن انواع سوپ، انواع کباب گوشت، ماهی، مرغ، سبزیجات و حتی تهیه انواع دیگر سس‌ استفاده می‌شود.

سس سویا در اصل به خاور دور متعلق است و در آشپزی آسیایی کاربرد فراوان دارد. مبدا اصلی سس سویا، کشور چین است. این سس نخستین بار در قرن دوم پس از میلاد در این کشور ساخته شد و کم‌کم به سایر کشورهای جهان نیز رسید.

زمانیکه نوبت به غذاهای چینی می رسد، استفاده از سس سویا اجتناب ناپذیر است. اغلب با برنج و سرخ کردنی مورد استفاده قرار می گیرد، اما معمولاً عموم مردم اطلاعات دقیقی در مورد این سس ندارند و حتی فرق میان انواع تیره رنگ و روشن آن را نمی دانند.

خواص سس سویا 

  • سس سویا ۱۰ برابر آب انگور مواد آنتی‌اکسیدان (ضد سرطان) دارد و باکتری اسید لاکتیک (از باکتری‌های مفید) در آن به مقدار زیاد وجود دارد.
  • سس سویا از ابتلا به بیماری‌های قلبی عروقی جلوگیری می‌کند و برای درمان بعضی حساسیت‌ها مفید است.
  • سس سویا نسبت به سس های دیگر بهتر است و مصرف اش به همه افراد و گروه های سنی توصیه می شود زیرا عامل چربی در این سس دیده نمی شود.
  • وقتی سس سویا با غذا مصرف می شود، چون دیگر نیازی به افزودن نمک به آن ماده غذایی نیست، این یک نکته مثبت به حساب می آید.

موارد مصرف سس سویا 

سس سویا را روی سالاد، جوانه گندم، غذاهای چینی، گوشت، انواع پلوها و حتی پیتزا می ریزند اما مصرف آن با گوشت (به خصوص ماهی و میگو) یا خوراک هایی که نیاز به افزودن نمک دارند، بهتر از مصرف آن همراه با سالاد است؛ به خصوص اگر از نمک زدن به غذا نیز اجتناب شود.

جایگزین کردن نمک سویا به جای نمک آشپزخانه یک عادت غذایی مناسب تلقی می شود؛ به ویژه اگر بیماری مانند فشار خون گریبانتان را گرفته باشد.


رویال هایپر، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید مواد غذایی خارجی اورجینال،  سس سویا کیکومن (سس سویای ژاپنی) 1 لیتری Kikkoman را با ضمانت اصالت و قیمت مناسب تقدیم می نماید.

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سس سویا کیکومن (سس سویای ژاپنی) 1 لیتری Kikkoman”

سس سویا کیکومن (سس سویای ژاپنی) 1 لیتری Kikkoman
سس سویا کیکومن (سس سویای ژاپنی) 1 لیتری Kikkoman

موجود