فیلتر پیپ بالسا 6 میلی متری ساوینلی 20عددی Savinelli ایتالیایی

115,500 تومان

فیلتر پیپ بالسا 6 میلی متری ساوینلی Savinelli ایتالیایی

6 میلی متری

فیلتری مناسب برای پیپ و مهم اینکه یک نوع فیبر گیاهی و بدون زیان است و طبیعی می باشد و بیشترین میزان جذب نکوتین را دارد .

هر بسته حاوی 20 عدد فیلتر بالسا

فقط -3 عدد در انبار موجود است

تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , برچسب:
توضیحات

فیلتر پیپ بالسا ساوینلی Savinelli ایتالیایی

” … فيلتر بالسا قابليت جذب 77 درصد نيکوتين و 91 درصد از “تار” موجود در تنباکو بدون تغيير طعم آن را دارد”

اين نوع فيلتر دارای سيستمی است که از خواص طبيعی چوب بالسا استفاده می کند. اين فيلتر بدون استفاده از هيچ ماده شيميايی باعث جذب رطوبت و ناخالصی های موجود در دود توتون و تنباکو خواهد شد و بدين ترتيب پاکيزه ماندن قسمت دهنی پيپ را تضمين خواهد کرد. اين خاصيت بدليل وجود الياف بسيار متخلخل چوب بالسا می باشد که بدون هيچ تغيير در طعم و مزه تنباکو باعث بالارفتن کيفيت دود حاصله خواهد شد.

فيلتر بالسا دارای ساختاری ساده بوده و استفاده از آن راحت می باشد.

روش استفاده از فيلتر بالسا

يک قطعه از فيلتر را با اندکی فشار توسط انگشتان دست شکسته و در محل مخصوص پيپ قرار دهيد ، جهت جادادن فيلتر در صورت لزوم مي توانيد با کمی فشار به طرفين آن ، فيلتر را آسان تر در پيپ خود قرار دهيد.

پس از جای دادن فيلتر ، مخصوصا اگر فيلتر شما از قسمت نرم و پوک چوب بالسا باشد ، سعی در خارج نمودن آن از پيپ نکنيد ، اين کار ممکن است باعث خرد شد فيلتر شما شود .

ليکن پس از يک يا دو بار استفاده از پيپ ، شما مي توانيد نسبت به خارج کردن آن از پيپ خود اقدام فرماييد. اين بدين دليل است که رطوبت موجود در تنباکو باعث اسفنجی شدن فيلتر شما شده و از خرد شدن آن جلوگيری می کند.

لازم به ذکر است هر وقت فيلتر شما به حالت اسفنجی رسيد ، شما مي توانيد با پيچيدن يک دستمال به دور آن و با فشردن آرام آن توسط انگشتان ، رطوبت جمع شده در آن را خارج نماييد.

فیلتر بالسا بسیار با صرفه تر و سالم تر از فیلتر کربن است. فیلتر بالسا از لحاظ سلامتی بسیار بالاتر از اکتیو است و دلیل آن این است که در فیلتر بالسا نه کاغذ وجود دارد، نه کربن، نه سرامیک و نه پلاستیک. فیلتر بالسا را هر بار پس از استفاده از پیپ خود خارج کنید و بگذارید تا خشک شود. پس از آن دوباره استفاده کنید. 

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “فیلتر پیپ بالسا 6 میلی متری ساوینلی 20عددی Savinelli ایتالیایی”

فیلتر پیپ بالسا 6 میلی متری ساوینلی 20عددی Savinelli ایتالیایی
فیلتر پیپ بالسا 6 میلی متری ساوینلی 20عددی Savinelli ایتالیایی

فقط -3 عدد در انبار موجود است