روغن نارگیل خالص سی بی سی CBC Pure White Coconut Oil

279,180 تومان

روغن نارگیل خالص سی بی سی CBC Pure White Coconut Oil

  • استفاده در پخت و پز غذاهای آسیایی 
  • تقویت کننده و حالت دهنده مو
  • برطرف کننده شوره سر
  • رفع موخوره
  • بهبود آفتاب سوختگی و لایه بردار پوست
  • تهیه شده تحت استانداردهای روز دنیا
  • کشور مبدا برند: مالزی
  • وزن: 680 گرم

موجود

تعداد:
توضیحات

بررسی ، مشاهده قیمت و خرید روغن نارگیل خالص سی بی سی CBC Pure White Coconut Oil 

روغن نارگیل C.B.C با کیفیتی عالی توسط برند معروف C.B.C در کشور مالزی تولید می­ شود و همچون روغن­ های طبیعی دیگر در محیط گرم به صورت مایع و در جای خنک به صورت جامد است. روغن نارگیل C.B.C از اسیدهای چرب اشباع شده تشکیل شده و دارای طعم خوب، رنگ روشن، بوی خوش، پخت سریع و هضم آسان است. روغن نارگیل C.B.C یک لوسیون و مرطوب کننده­ طبیعی منحصر به فرد برای پوست و موهاست و استفاده از آن باعث ارتقای سلامت پوست و همچنین تغذیه و تقویت مو خواهد شد.

خواص روغن نارگیل cbc

روغن نارگیل C.B.C با جلوگیری از ساخت رادیکال­ های آزاد یک ترکیب ضد پیری، ضد سرطانی و ضد میکروبی بوجود می­ آورد که این امر خشکی، چین و چروک و پیری پوست را به تعویق انداخته و به کاهش لکه های پوستی کمک خواهد کرد. همچنین به عنوان مرطوب کننده­ طبیعی، علاوه بر نرم و صاف­ تر کردن پوست، به مرور موجب روشن­ تر شدن رنگ پوست نیز خواهد شد.

 

روغن نارگیل C.B.C با داشتن مواد مغذی برای مو به رشد، شفافیت و زیبایی آن کمک می­کند. این روغن رطوبت طبیعی را به پوست برگردانده و چربی مو را متعادل میکند. بنابر این استفاده از آن موها را نرم و براق کرده و در طی زمان موخوره، شوره و ریزش آن را برطرف خواهد کرد.

 

تقویت مو و پیشگیری از موخوره:

3 قاشق غذاخوری روغن نارگیل C.B.C را روی حرارت ملایم کمی گرم کرده و سپس 1 تخم مرغ به آن اضافه کنید. خوب هم بزنید تا به صورت ماسک درآید. ماسک آماده شده را به موها مالیده و بگذارید به مدت 1 ساعت روی آن بماند و سپس آن را بشویید.

 

حالت دادن، درخشان کردن و لطافت موها:

با 2 قاشق غذاخوری از روغن نارگیل C.B.C مو را ماساژ داده پس از 2 یا 3 ساعت آن را بشویید.

 

برطرف کردن شوره مو:

پوست سر را به مدت 5 دقیقه با روغن نارگیل C.B.C ماساژ داده و سپس به حمام بروید این عمل همچنین موجب کاهش استرس و خستگی­ های فکری ناشی از امور روزانه می­شود.


 رویال هایپر، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید مواد غذایی خارجی اورجینال، روغن نارگیل خالص سی بی سی CBC Pure White Coconut Oil را با ضمانت اصالت و قیمت مناسب تقدیم می نماید.

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “روغن نارگیل خالص سی بی سی CBC Pure White Coconut Oil”

خرید روغن نارگیل خالص سی بی سی CBC Pure White Coconut Oil
روغن نارگیل خالص سی بی سی CBC Pure White Coconut Oil

موجود

تعداد: