تا پانزدهم فروردین امکان ارسال سفارشات پرداخت در محل وجود ندارد. کلیه سفارشات ثبت شده از 28 اسفند 1402 تا 4 فروردین ، 5 فروردین ارسال خواهند شد. سفارشاتی که 5فردورین تا 10فروردین ثبت شوند، 11 فروردین ارسال خواهند شد.
    شکلات کیندر بوئنو سفید (بوینو سفید) Kinder Bueno White

    شکلات کیندر بوینو سفید (بوئنو سفید) Kinder Bueno White

    50,490 تومان

    شکلات کیندر بوینو سفید Kinder Bueno White

    • شکلات همراه مغز و روکش شیری
    • ترکیبی از شکلات سفید، فندق و ویفر
    • تهیه شده از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه
    • در جای خشک و خنک نگهداری شود
    • کشور مبدأ برند: ایتالیا
    • تعداد : 2 قلو
    • وزن: 43 گرم

     

    بررسی ، مشاهده قیمت و خرید شکلات کیندر بوئنو سفید (بوینو سفید) Kinder Bueno White

    ترکیبات: شکلات شیری 31.5% (شکر، کره کاکائو، کاکائو، پودر شیر ، امولسیفایر: لسیتین سویا)، شکر، آرد گندم، فندق (10.5%) شکلات، پودر کاکائو، نمک.


     رویال هایپر، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید مواد غذایی خارجی اورجینال، شکلات کیندر بوینو سفید Kinder Bueno Chocolate را با ضمانت اصالت و قیمت مناسب تقدیم می نماید

    بررسی ، مشاهده قیمت و خرید مواد غذایی و  شکلات های برند کیندر Kinder اصل

    شکلات کیندر، شکلاتی است که توسط شرکت چندملیتی شیرینی سازی ایتالیایی Ferrero تولید می شود. در آلبا، ایتالیا، در سال 1968، Michele Ferrero، پیشنهاد کرد که محصولی را به بازار عرضه کند که برای کودکان خوشایند و در عین حال برای مادران آرامش بخش باشد، بنابراین شعار "+ شیر - کاکائو" روی بسته بندی نشان داده شد. 

    خرید شکلات کیندر

    کیندر یک کلمه آلمانی به معنای کودکان است. بنیانگذار برند کیندر Kinder کودکان را هدف قرار داده بود و به همین دلیل کلمه - to را به وضوح بازار هدف را توصیف می کند. با این حال، این برند به برندی تبدیل شده است که محصولاتی را تولید می کند که به طور یکسان مورد علاقه بزرگسالان و کودکان هستند.

    قیمت شکلات کیندر اصل

    داستان کیندر Kinder در سال 1968، در قلب شهر کوچک آلبا، ایتالیا شروع می شود. در اینجا، Michele Ferrero یک ایده صمیمانه را توسعه داد که به نام تجاری Kinder که امروزه می شناسیم، تبدیل می شود. کیندر با گذشته‌ای درخشان که راه را به سوی آینده‌ای روشن‌تر پیش می‌برد، رشد کرد و در سطح جهانی گسترش یافت.

    فروش شکلات کیندر اصل

    در زبان آلمانی: از جمع جنسی Kind «کودک»، که احتمالاً به کسی دلالت می کند که فرزندان زیادی داشته است، مانند Hans der Kinder «Hans of the Children» (Eisleben قرن 15)، یا مخفف برخی ترکیبات مانند Kindervater «مامای مرد» یا Kinderfreund «کسی که بچه‌ها را دوست دارد». آلمانی: نوع گونتر

    Michele Ferrero شکلات کیندر را توسعه داد و چیزی را به نام تجاری معروفی برای شرکت Ferrero اضافه کرد که امروزه متعلق به خانواده است. Ferrero نمی تواند بیشتر از این به تاریخ خود افتخار کند و خوشحال است که پایه محکم گذشته را در دست گرفته و به آوردن KINDER™ به آینده ادامه می دهد.

    مشتریانی که این محصول را خریده اند نیز خرید کرده اند:

    Product added to wishlist