سس تریاکی امریکن گاردن American Garden Teriyaki Sauce

در حال حاضر موجود نیست

 سس تریاکی امریکن گاردن  American Garden Teriyaki Sauce

  • مناسب برای تهیه سس و دیپ
  • مناسب برای انواع غذاهای گوشتی
  • سس تریاکی طعم فوق العاده ای به غذاهای گریل شده میدهد .
  • دارای مزه ای نمکی و تند
  • برای افراد دارای بیماری های معده و گوارشی با احتیاط مصرف شود.
  • تولید شده از بهترین و مرغوب‌ترین مواد اولیه
  • تهیه شده تحت استانداردهای روز دنیا
  • کشور تولید کننده: آمریکا
  • وزن 295گرم
موجود شد خبرم کن!
تخفیف دار شد خبرم کن!
دسته: , , , ,
توضیحات

بررسی ، مشاهده قیمت و خرید سس تریاکی امریکن گاردن American Garden Teriyaki Sauce

سس تریاکی امریکن گاردن

سس تریاکی امریکن گرین اصالتا یک سس ژاپنی است. با طعمی متفاوت و دلپذیر ، این محصول استفاده های متفاوت و خاصی دارد که اگر از نوع با کیفیت ان بهره ببریم نتیجه نهایی شگقت انگیز و خوشمزه خواهد بود.

در گذشته، چینی‌ها به مخلوطی از ماهی شور، سبزیجات و ادویه‌‌ها، سس می‌گفتند. در اوایل قرن ۱۷، این چاشنی‌ به مالزی برده شد و در آن‌جا انگلیسی‌ها با آن آشنا شدند و آن را به عنوان کالایی تجاری به انگلستان بردند و به زودی جزئی از چاشنی‌های ضروری سفره انگلیسی شد.

آن‌ها با اضافه‌کردن عصاره قارچ و گردو، طعم این چاشنی‌ها را تغییر دادند و با کشف و بکارگیری مواد غذایی خاص و ترکیب انها و ذایقه های متفاوت امروز انواع مختلفی از سس در کنار غذاها جا خشک کرده اند بهم زدن و مخلوط و یکدست کردن جزیی لاینفک از پروسه تولید سس هاست .

 

موارد استفاده از سس تریاکی امریکن گاردن:

از این سس در طبخ گوشت قرمز ماهی و مرغ بهره می گیرند . در سرو برخی سالادها هم این سس کاربرد دارد در اصل باید همراه با گوشت سرو شود. در واقع گوشت را مزه دار می کند .

 

طرز تهیه سس تریاکی امریکن گاردن :

در طرز تهیه سس تریاکی از یک سس مادر یعنی سس سویا استفاده می شود . در حال حاضر توی رستوران ها سس تریاکی را با بیف استراگانف، همبرگر و … هم سرو می کنند.

در اصل تریاکی یک روش طبخ است.

تریاکی به کبابی، سرخ کردن تو تابه و یا گریل کردن گوشت قرمز، گوشت ماهی و حالا امروزه گوشت مرغ گفته می شود. سس تریاکی بعد از سویا سس از سس های خیلی معروف چینی و اورینتال است که طعم متفاوتی به گوشت و مرغ میدهد.

ترکیبات: شربت ذرت با فروکتوز بالا، پروتئین سویا هیدرولیز شده ،سرکه تقطیر شده ، گرانول سیر ، نمک ، اسید سیتریک ،رنگ کارامل 


رویال هایپر، به عنوان مرجعی معتبر جهت خرید مواد غذایی خارجی اورجینال،  سس تریاکی امریکن گاردن American Garden Teriyaki Sauce را با ضمانت اصالت و قیمت مناسب تقدیم می نماید.

نظرات

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “سس تریاکی امریکن گاردن American Garden Teriyaki Sauce”